DeWolff
De drie bandleden van DeWolff steken hun enthousiasme niet onder stoelen of banken als hun manager Ron Engelen ze het grote nieuws brengt: ze staan op Pinkpop, het grootste popfestival van Nederland. Het evenement in mei wordt de start van een jubeljaar voor de piepjonge psychedelische bluesrockers uit Geleen: ze winden clubs door heel Nederland om hun vingers, spelen in het voorprogramma van The Black Keys een uitverkocht HMH plat en reizen naar Boedapest voor hun eerste buitenlandse optreden op het Sziget festival. Regisseur Carin Goeijers volgt de band gedurende een tumultueus jaar. Bandleden Pablo en Luka van de Poel en Robin Piso doen wat alle rockbandjes doen - ze geven alles tijdens hun optredens, drinken biertjes en maken platte scheetgrappen in de bus naar huis - maar wel met Limburgse bescheidenheid: ze hebben geen groupies maar lieve vriendinnetjes, en als ze in een dronken bui een kleedkamer kort en klein slaan, krijgen ze een standje van manager Ron en kopen ze de volgende dag beduusd een nieuwe bank voor de zaaleigenaar. Tussen de regels door zien we hoe het plotselinge succes van hun band invloed heeft op hun ontluikende levens, van hun relaties tot de carri\'e8replannen die ze maken.