Bichoraï
In de steek gelaten, ontwortelde kinderen komen in bijna alle grote miljoenensteden voor. Ze houden zichzelf in leven met straathandeltjes en activiteiten in de criminele schemerzone. Filmmaker Philippe de Pierpont bezocht in 1991 Burundi en volgde zes straatkinderen, die samen probeerden te overleven in de stad Bujumbura. Drie jaar later keert hij terug naar de kinderen. In Burundi zijn dan inmiddels vrije verkiezingen gehouden, gevolgd door een staatsgreep en bloedige massamoorden. De onzekerheid in het land heeft de kinderen uit elkaar gedreven, ieder zoekt nu zijn eigen weg. De kinderen vertellen openhartig over hun dagelijkse leven in een extreem onveilig en chaotisch land.