De tranen van Castro
In deze hilarische maar subtiele documentaire volgen we een bewonderaar van Fidel castro die lichaamsvocht in potjes verzameld. De man begeeft zich naar Cuba met als doel bloed, zweet of tranen van de charismatische machthebber te bemachtigen. Onwetende omstanders willen hem een handje helpen.