Father and Son on a Journey
Marcel Lozinski werd in mei 1940 in Parijs geboren en bracht een deel van zijn jeugd door in verschillende kindertehuizen. Zijn joodse en communistische ouders zaten in het verzet. Na de oorlog vertrok hij met zijn moeder naar Polen, waar hij een gelauwerd documentairemaker werd, met een twintigtal films op zijn naam. Naar het idee van zijn zoon Pawel, eveneens een gerenommeerd documentairemaker, maakt hij samen met hem een roadtrip van Warschau naar Parijs. Vader en zoon richten de camera op zichzelf en op elkaar en nemen elkaar de maat. Uiteindelijk maakt ieder een eigen film over deze reis.