Constrain
De bewegingen van anonieme lichamen in een kille ruimte, waarbij de agressors onzichtbaar blijven, zijn gebaseerd op reële gevallen van politiegeweld in Frankrijk. De monotone, instrumentale geluidslaag draagt bij aan een dreigende sfeer.
De nieuwe werkelijkheid waarin de film ons onderdompelt, roept de vraag op hoe we omgaan met de rol die ons wordt toebedeeld in dit rigide scenario. En hoe die rol een persoon kan begrenzen, dwingen, vernederen, beschadigen, of doden.