Tenancy
Het is kort na de islamitische revolutie maar de nieuwe regering, die socialer beloofde te zijn dan de sjah, heeft vooralsnog geen oplossing weten te vinden voor de woningnood in Teheran. Geen wonder dat sommige huisgenoten, hoe nauw de familiebanden ook mogen zijn, soms gek van elkaar worden. Met het gevolg dat kinderen hun ouders de deur uitzetten. Maar er zijn ook andere redenen waarom bewoners hun boeltje mogen pakken: omdat de huurbaas de ruimte wil gebruiken als garage of omdat van de ene op de andere dag de huur wordt verdubbeld en de huurders dat bedrag onmogelijk kunnen betalen.