Miesjce urodzenia
Een joodse man komt terug uit Polen, in het dorp waar hij geboren is en waar hij zichzelf schuil hield tijdens de Tweede Wereld oorlog. Vijftig jaar later vindt hij enkele sporen terug van zijn familie en probeert hij achter het geheim van hun dood te komen.