I Want to Go Home
Maandag tot en met vrijdag: voor de twaalfjarige Jaymie en haar broertje John betekent het wachten. Wachten tot vrijdagmiddag, wanneer ze voor het weekend terug mogen naar hun vader en moeder. Jaymie en John zijn uit huis geplaatst en wonen gedurende de week in een pleeggezin. Hoe aardig dit gezin ook voor hen is, Jaymie wil maar één ding: naar huis. Maar haar vader heeft een agressieprobleem en haar moeder is drugsverslaafd. Korte schetsjes uit het dagelijkse leven tonen hoe de twee verschillende woonplekken van de kinderen zich tot elkaar verhouden en waar het hart van Jaymie ligt.