Just a Girl, You Know
De dertienjarige Maria is naar eigen zeggen erg goed in slap lullen. Dat ze onder de naam Happynudge haar eigen YouTube-kanaal heeft komt dus mooi uit. Net als veel leeftijdgenootjes deelt ze daar vlogs, shoplogs en videoclips. Het is een wereld op zich, een wereld van netwerken waardoor gebruikers heel veel nieuwe mensen ontmoeten. Maria ziet sommigen van hen als haar vrienden, al heeft ze ze nog nooit ontmoet. Uit reacties op Maria's filmpjes en bijdragen van anderen ontstaat een beeld van het online leven dat ze leidt. Dat niet alle filmpjes even origineel zijn wordt geïllustreerd door tientallen filmpjes in één scherm te vangen van meisjes die op semiprofessionele wijze vergelijkbare opmaaktips geven. Naast uiteraard veel YouTube-filmpjes is Maria thuis te zien terwijl ze online is en wordt ze gevolgd als ze op een YouTube-gathering haar vriendinnen voor het eerst live ontmoet. Ze is zich bewust van het gevaar dat je anderen gaat imiteren, vertelt ze, in wat een interview of gesprek per skype lijkt. Hierin becommentarieert ze de rol die YouTube in haar leven speelt. Verliest Maria zich in die digitale wereld of vindt ze er haar eigen stem?