Hey, Bro!
Ze kennen elkaar pas een maand, maar Mark (18) en Kirill (20) lijken voorbestemd als vrienden. Ze delen hun provocerende houding naar de wereld en hun zucht naar aandacht. Ze dansen samen op de reling van de Moskouse Krimski-brug, verschijnen onuitgenodigd op feestjes, hangen wat rond met hun skateboard, dagen autoritaire figuren uit en geven iedereen die hun pad kruist een grote mond. “Ik ben jong, ik kan doen wat ik wil,” aldus Kirill.
Het zijn misschien niet de meest toegankelijke protagonisten, maar toch zijn de jongens onwaarschijnlijk aantrekkelijk voor de meisjes die ze aan de haak slaan, en met wie ze zo achteloos mogelijk omgaan. Alleen uit de relatie onderling blijkt soms wat kwetsbaarheid. De aangeschoten trip van Mark en Kirills zomernachten komt tot een hoogtepunt tijdens een reisje naar de Krim. Daar wordt hun vriendschap op de proef gesteld en moeten ze elkaar in de ogen kijken. Kunnen ze voor altijd zo doorgaan? Uniek camerawerk en een bijzondere benadering van de hoofdpersonages door debutant Aleksander Elkan.