A Silence Full of Things
Korte, gestileerde documentaire verbeeldt de horror van een vrouw die ooit gemarteld werd vanwege haar politieke overtuiging. Duidelijk wordt hoe alledaagse geuren, beelden en geluiden te allen tijde het verleden weer op kunnen roepen.