Big Mike
Portret van Mike, een in Zweden opgegroeide aboriginal, die na 21 jaar zijn biologische moeder ontmoet. Mike werd als baby geadopteerd door een echtpaar, waarvan de vrouw met de kleine Mike al snel naar Zweden verhuisden. Uiteindelijk kwam hij terecht in een tehuis voor jeugdige criminelen, waar hij zijn beste vriend Abban ontmoette. Inmiddels redden de twee vrienden zich prima en heeft Mike zijn zaakjes redelijk voor elkaar. Maar dan belt plots zijn moeder en besluit Mike een kijkje te gaan nemen in zijn geboorteland. Hartelijk opgenomen door zijn familie staat hij voor een dilemma: in Australië blijven of terugkeren naar Abban, die hem hartverwarmende videobrieven stuurt?