Blast'em
BLAST 'EM biedt een grappige, brutale en oneerbiedige blik in het wereldje van de paperazzi en hun beroemde prooien. Ze besluipen en fotograferen hun onderwerpen, soms met toestemming maar meestal zonder. Centraal staat Victor Malafronte, een jonge beroepsfotograaf uit New York, die bekendheid geniet als de meest agressieve en getalenteerde uit de nieuwe generatie fotografie-killers. Hij en zijn maten nemen de kijker mee op een 'ride on the wild side' als zij op jacht zijn naar Madonna (joggend), Michael J. Fox (ook joggend), John F. Kennedy jr, Willem Dafoe, Robert De Niro, Sigourney Weaver en anderen (die dingen doen die beroemdheden doen). Naast beelden van deze fotografen die hun foto's proberen te slijten aan de hoogst biedende, onderzoekt de film de schijnbaar eindeloze obsessie van het publiek met de rijken en beroemden. BLAST 'EM dwingt tot een overdenken van populair-culturele waarden die we vanzelfsprekend vinden.