Corpus Misty
Voordat Shere Hite in 1976 het naar haar vernoemde rapport uitbracht, werd er amper geschreven over vrouwelijke seksualiteit, laat staan dat erover werd gepraat. En nog steeds zijn manneijke heteroseksualiteit, traditionele genderrollen en een gestandaardiseerde opvatting van het ideale lichaam dominant in het publieke debat, in porno en in alledaagse gesprekken. Corpus Misty geeft ruimte aan afwijkende identiteiten en ervaringen. De immersieve VR-documentaire presenteert de geanonimiseerde verhalen van vrouwen en genderqueers, over de variatie in vagina’s of de wens je te uiten zoals je bent zonder dat er constant wordt gestaard.