Volvamos a empezar
De problemen van de ouderdom, in het bijzonder de eenzaamheid, zijn het onderwerp van VOLVAMOS A EMPEZAR. In de documentaire wordt aandacht besteed aan de recent opgerichte círculos de abuelos (grootouderverenigingen) op Cuba. Deze verenigingen stellen bejaarde mannen en vrouwen in de gelegenheid zichzelf te ontdekken en contact te maken met leeftijdgenoten.