In Search of Buddha
Paolo Brunatto maakte meer dan driehonderd documentaires. Hij onderhoudt nauwe professionele banden met Bernardo Bertolucci, die hij onder meer volgde bij het draaien van THE LAST EMPEROR in de film NOSTALGIA DI UN COLOSSAL (1987). Al vele jaren is hij gefascineerd door het boeddhisme en recent maakte hij twee films met de Dalai Lama. In IN SEARCH OF BUDDHA volgt hij Bertolucci bij het maken van zijn nieuwste speelfilm over Boeddha en onderzoekt hij de aantrekkingskracht die deze oude en mysterieuze religie uitoefent op het Westen.