Druppels: Hanna & Yael; Annemiek & Manar; Marit & Michael
In DRUPPELS, een drieluik over liefde en vriendschap, interviewt VPRO-programmamaakster Pauline Huntjens drie bijzondere koppels. In het eerste deel vertellen de negenjarige Hanna en Yael over hun vriendschap, die blijft bestaan ook al is Yael naar Zuid-Frankrijk verhuisd. In ‘Manar en Annemieke’ gaat het om een bijzondere vorm van vriendschap. De 17-jarige Annemieke is ‘maatje’ van de zes jaar jongere Manar, die het thuis niet zo leuk heeft. Dat betekent dat ze een jaar lang iedere woensdagmiddag samen op stap gaan. Het derde deel van DRUPPELS gaat over Marit en Michael, die in Purmerend wonen en allebei zijn toegelaten tot de balletacademie in Amsterdam. Daar hebben ze veel steun aan elkaar.