Welcome to My World
Paul de Baeremaker is de aanvoerder van de Belgische Ipso-Euroclean wielerploeg. WELCOME TO MY WORLD volgt deze doorzetter en -man tijdens het onfortuinlijke seizoen 1998-1999. Het begon zo voorspoedig tijdens de voorjaarsklassiekers, maar al snel lieten de resultaten te wensen over. En alsof dat nog niet erg genoeg was, raakten diverse coureurs gewond en begonnen de sponsors te klagen. De Baeremaker was echter niet van plan om op te geven, en als een ‘King Lear op wielen‘ zette hij alles op alles om het seizoen te redden. Regisseur Manu Riche (1964) maakt sinds het begin van de jaren negentig televisiedocumentaires, zowel voor de Vlaamse als de Franstalige zendgemachtigden.