The Game laat een wedstrijd in de hoogste Zwitserse competitie zien door de ogen van topscheidsrechter Fedayi San. De bal komt niet één keer in beeld, maar wel de twijfel bij een overtreding, de impact van scanderende fans, het nerveuze overleg met de videoassistent, de stewards die instructies krijgen over de omgang met vuurwerk, het kinderachtige gedrag van vedettes die in verschillende talen moeten worden gecorrigeerd en de korte evaluatie met grensrechters tijdens de rust. Het is een wedstrijd zoals we die nooit eerder zagen.