He Fucked the Girl Out of Me
Als trans persoon Ann merkt dat de kosten voor haar transitie buitensporig hoog zijn, laat ze zich verleiden tot sekswerk – met alle traumatiserende gevolgen van dien. In dit interactieve verhaal, deels retro Nintendo game, deels grafische roman, vertelt de hoofdpersoon hoe deze gebeurtenissen zich ontvouwen. Met pijltjestoetsen en spatiebalk op de computer kan de toeschouwer invloed uitoefenen op de bewegingen van de tweedimensionale, korrelige figuurtjes. Door de virtuele nachtclub lopen bijvoorbeeld en mensen aanspreken.
De impact van de nare seksuele ervaring wordt in het tweede deel beschreven. Dan vertelt Ann via geschreven teksten helder over het scala aan emoties dat erdoor is ontstaan. Hoe ver dat seksueel trauma gaat, blijkt als ze vertelt hoe ze in een depressie belandt en geen gesprek meer kan voeren met haar moeder.