TM
Bestaat er zoiets als een helemaal goed of een helemaal slecht mens? Zou je iemand kunnen doden? En is de wereld een maakbare plek? Dat zijn vragen die voorbijkomen bij TM, een interactieve, persoonlijke ervaring, opgezet als een combinatie van een sollicitatiegesprek en een gedachte-experiment. Tijdens een een-op-een-ontmoeting met iemand van de ‘TM-beweging’ worden vragen en opdrachten op je afgevuurd, die moeten uitwijzen of je al dan niet kan toetreden tot deze club.