City Killer
Aangrijpende en beangstigende film gebaseerd op amateurmateriaal uit Vukovar. In een apocalyptisch stedelijk landschap zoekt een scherpschutter naar een prooi. Aan de gehavende muren van de stad is te zien dat geweld hier aan de orde van de dag is. In de haast de stad te verlaten, is de cameraman vergeten zijn camera uit te zetten. De stad verdwijnt uit het zicht en maakt plaats voor een landelijk niemandsland. De beelden zijn ondersteboven gekeerd. Het is duidelijk: hier zijn alle waarden omgedraaid.