My Eyes
Katja is zestien jaar en krijgt pianoles. Zij leest de muzieknoten met haar vingers, in braille, want ze is blind. Als de lerares haar een fragment laat horen van Bach, vertelt Katja in eigen bewoordingen haar beleving van het muziekstuk. Het doet haar doet denken aan een eerste lentedag, als de kou van de winter nog in de lucht hangt. Even poëtisch is de achtjarige, blinde Catherine, die samen met haar moeder naar de pianoles van Katja luistert. In diverse fragmenten wordt de zintuiglijke belevingswereld van beide meisjes in beeld gebracht - door hun woorden, gebaren en gezichtsuitdrukking.