Sarah's Night
Sarah ligt te draaien in haar bed. Even later staart ze in het donker voor zich uit. De wekkerradio staat op twee uur, op half vier, maar Sarah slaapt nog steeds niet. In voice-over vertelt ze over zichzelf: dat ze elf is en met haar echte broertje bij pleegouders woont. Haar moeder is erg ziek en kan daardoor niet voor haar zorgen. Dat is al zo sinds Sarah's vijfde. Het is echter maar de vraag of ze in het pleeggezin kan blijven, want er zijn problemen, zo blijkt uit een gesprek met een gezinstherapeut: Sarah past zich niet goed aan thuis. Het verhaal wordt met uitzondering van de voice-over verteld in beelden, alle informatie blijkt uit de gebeurtenissen en niet uit interviews. Op de momenten dat er ruzie is, mist Sarah haar moeder het meest, vertelt ze haar vriendinnen. Zal ze accepteren dat ze niet meer naar haar moeder terug kan? En heeft dat effect op haar slapeloosheid?