Keidas
Een Fins openluchtzwembad kent een harde kern van uitverkorenen, voor wie de zwemsport slechts een aanleiding is om zich te verzamelen op deze bijzondere locatie. Vol vertrouwen poseren ze druipend aan de randen van het bad: kwetsbaar, puur en onbevangen. Terwijl achter hen de recreanten hun rommelige gang gaan, kijken ze geconcentreerd naar de camera. Ze lijken iets te zien dat gewone stervelingen niet kunnen zien. Is het een ruimteschip, een magisch teken? is een meditatieve reis naar een oase van rust en gelukzaligheid, gevangen in strenge kaders.