Kazdy wie kto za kim stoi
De film toont een groep mensen die zich voor een winkel verdringen. Ze drukken elkaar bijna plat in een poging om zich te voorzien van hun dagelijkse voedsel en andere consumptiegoederen. Het leven onder de staat van beleg.