One Day
We krijgen haar nooit helemaal in beeld, de 36-jarige Ghanese prostituee die in een buitenwijk van Kopenhagen woont. Toch leren we haar in een korte tijd kennen, als een sterke, eenzame vrouw die haar dochter mist. De camera vangt haar lichaam in fragmenten, discreet en respectvol, met close-ups die nooit haar hele gezicht laten zien. De cameraman heeft zo schoonheid weten te vinden in die mistroostige omgeving. De telefoongesprekken met haar dochter zijn liefdevol maar ook pijnlijk. Vlak nadat ze geëmotioneerd de telefoon heeft neergelegd, belt er een klant die vraagt hoeveel ze kost. Zomaar een dag uit haar leven.