Tang - bonder i havet
Een jongeman schikt voor de spiegel een bivakmuts. De toeschouwer denkt voor een moment dat hij een terrorist is, maar het masker dient als bescherming tegen het bijtende zout van het zeewater. De jongeman behoort namelijk tot een groep jeugdige Filippijnen die voor de kust zeewier verbouwen op de bodem van de zee. Dit wordt als bindmiddel door de Deense chemische industrie gebruikt. Met TANG presenteren Malene Ravn en Bodo Trier op terughoudende wijze het relaas van deze jonge mensen die voor een habbekrats hun gezondheid in de waag stellen om de Deense industrie van grondstof te voorzien. In een hutje op palen in de zee vertellen Elias en Orlando (zestien en twaalf jaar oud) hoe ze tot hun beroep gekomen zijn, wat hun idealen zijn en toekomstverwachtingen. Hun voorman vertelt in het Engels (!) over de vernietigende uitwerking van de orkanen die de Filippijnen regelmatig teisteren. De maaltijd van de jongens bestaat uit rijst en zelfgevangen vis.