You Have No Idea How Much I Love You
De relaties met degene van wie je het meeste houdt, zijn vaak de ingewikkeldste. Hania en haar moeder Ewa ondervinden dit tijdens hun sessies met een psychotherapeut, die door regisseur Pawel Lozinski van zeer nabij en uiterst respectvol zijn vastgelegd. De camera is steeds gericht op slechts één persoon en registreert loepzuiver alle emoties die zich verbergen achter woorden of stilte.
De documentaire speelt zich af binnen vier muren en een beperkt kader, maar maakt tegelijk een lange en boeiende reis naar de soms duistere, soms warme en altijd herkenbare innerlijke krochten van de menselijke ziel.