A Showcase by Zach Wise (NYTimes.com)
Behalve het ondermijnen van de businessmodellen van kranten, televisie en andere 'oude media', zorgen internet en digitale media ook voor ongekende vormen van creativiteit en kunst. Zach Wise, veelbekroond multimedia producer van de \i New York Times\i0 , presenteert live in de bioscoop zijn favoriete online documentaires en multimedia-projecten.