A Showcase by Zach Wise (NYTimes.com)
Besides undermining the business models of the newspaper industry, television and other 'old media', Internet and digital media have also become a source of unprecedented creativity and new forms of documentary art. Zach Wise, the award-winning multimedia producer at the \i New York Times\i0 , will host a live screening of his favorite online documentaries and multimedia projects.