El puerto I
'Die hele strook daar, dat was allemaal zee', zegt de oude Atilio Miglianelli, die vroeger in de haven werkte, terwijl hij naar de metalen contouren van een petrochemisch complex wijst. Miglianelli is een van de mensen die de kijker in een serie korte films als gids rondleidt in zijn woonplaats, het Argentijnse kuststadje Ingeniero White, dat dramatisch veranderde sinds er een groot petrochemisch complex verrees. Het contrast tussen het glimmende miljoenenbedrijf, de omringende natuur en de in armoede levende buren kan haast niet groter. Voor de camera halen ze herinneringen op aan vervlogen tijden.