Atomic Café
Atomic café laat aan de hand van een aantal radioprogramma's, cartoons en propagandafilms zien hoe de Amerikaanse overheid en de media in de jaren '50 de publieke opinie probeerden te beïnvloeden. De films hadden een geruststellende toon en probeerden zo de gruwelijke effecten van kernwapens te verdoezelen. In deze compilatie verliest het materiaal echter dit oorspronkelijk bedoelde effect op de toeschouwer, de beelden hebben zelfs een totaal averechtse werking. De film wordt als belachelijk en zelfs buitengewoon cynisch ervaren. Het publiek kwam in groten getale kijken en de film had ook succes in het buitenland. Zo betekende atomic café een onverwachte deuk in het imago van de Amerikaanse regering.