Afscheid
Aleida Hartstra is 29 jaar en lijdt aan leukemie. In afscheid bereidt Aleida zich voor op haar dood. Ze besluit te stoppen met medicijnen en weet dat ze nog maar kort te leven heeft. Ze bezoekt voor het laatst vrienden en dierbare plekjes. Haar vrienden en familieleden worden geconfronteerd met de onherroepelijkheid van dit afscheid. Daarna. als de tijd gekomen is dat ze aan haar bed gekluisterd is, rest haar niets meer dan te wachten op het einde. Alle keuzes zijn gemaakt, ze wordt gedwongen zich over te geven. Maar ze is niet bang: "Als je het geluk hebt om temidden van je geliefde te sterven, is er niets om bang voor te zijn. De dood hoort gewoon bij het leven", zegt ze enkele dagen voor haar overlijden.