Télé guerre
Tijdens de burgeroorlog in Ivoorkust blijkt het onmiskenbare belang van de media in de informatievoorziening en opinievorming van de bevolking. Dit journalistieke portret van Télévision Notre Patrie, het televisiestation van de rebellen in het noorden van Ivoorkust, geeft een gedegen schets van de geschiedenis van dit kanaal. Interviews met legercommandanten, correspondenten, presentatoren en burgers onderstrepen de macht die de media hebben en maken duidelijk dat de oorlog evenzeer een gewapende als communicatieve strijd is. laat tegelijkertijd zien hoe vier jaar burgeroorlog het land heeft uitgeput en welke rol de internationale gemeenschap heeft bij de totstandkoming van een fragiele vrede.