Time on Earth
Naar aanleiding van een artikeltje over ‘Trailer Grannies‘ raakte het filmmakersechtpaar Mortin & Fogliato hevig geïnteresseerd in de grote groep senioren die er op hun oude dag voor koos om in trailers door Amerika te trekken. In TIME ON EARTH worden drie van die zogenaamde ‘Trailer Grannies‘ geportretteerd: de 64-jarige Dorothy en de 66-jarige Charmaine uit Ontario en de 74-jarige Jack uit Texas. Ze worden gevolgd op hun tochten over de Noord-Amerikaanse highways en vertellen daarbij over hun leven. Ze halen herinneringen op aan voorbije tijden en vertellen over vele trieste ervaringen, waaronder het verlies van een kind en het verlies van een geliefde echtgenote.