God's Ways
Kolja en Jura zijn twee jonge zwervers die doelloos door de straten van Odessa zwerven. God's Ways volgt hen tijdens hun dagelijkse omzwervingen langs kermissen, parken en stations, waar ze net genoeg op de goedertierenheid van anderen kunnen rekenen om te kunnen overleven. Veel perspectief hebben ze niet, hun fantasiewereld is des te groter en het is vooral hun overlevingsdrang die de regisseur Neymann heeft vastgelegd in treffende observaties van deze twee antihelden. Hoewel de twee jongens zich zeer bewust zijn van de camera ontvouwen hun dagelijkse rituelen en de onvoorspelbaarheid van hun bestaan zich zonder opsmuk.