Merv
Sobere maar sensuele film over de diepere beweegredenen van Merv, een zevenenzeventigjarige alleenstaande man die naar niets anders dan schoonheid verlangt. Een expliciete cameravoering toont de zinnelijke en erotische kracht van objecten in zijn huis en zijn overweldigende tatoeage.