Incident
In 2018 in Chicago wordt kapper Harith ‘Snoop’ Augustus op weg naar zijn werk doodgeschoten door de politie. Incident toont deze schokkende gebeurtenis eerst van enige afstand, vanuit een hoog standpunt. Dan volgt een ijzingwekkende reconstructie op basis van camerabeelden uit verschillende hoeken en standpunten, onder andere afkomstig van bewakingscamera’s, dashboardcamera’s en bodycams van de aanwezige agenten.