I, Soldier
Vol overgave draagt een hoge Turkse officier een gedicht voor over soldatenwaarden. Op de Nationale Dag voor Jeugd en Sport schreeuwt hij een enorm stadion vol mensen toe dat de soldaat van alles mag en moet, behalve één ding: 'Een soldaat mag niet sterven'. Op de andere helft van deze in gemonteerde film zien we een heel langzaam draaiende soldatenkop. Samen illustreren de beelden onbedoeld de kwetsbaarheid van de soldaat. maakt deel uit van een serie korte films over Turks nationalisme.