Hitler's Hit Parade
Het is een bonte verzameling archiefmateriaal die onder de titel HITLER'S HIT PARADE wordt gepresenteerd: speelfilmfragmenten, variété-nummers, bevoogdende voorlichtingsfilmpjes, animatie voor kinderen, commercials, nieuwsbeelden van Hitler die zich populair tracht te maken door kleine kinderen de hand te schudden, en schokkende beelden van het slagveld en de concentratiekampen. Al het beeldmateriaal komt uit Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog of kort daarvoor. Op de soundtrack klinken nummers als 'Lieblung, was wird nun aus uns beiden?', 'Das wird ein Frühling ohne Ende' en 'Ich weiss, es wird einmal ein Wunder gescheh'n'. Ondertussen worden de beelden steeds grimmiger. De makers noemen hun film 'een compositie in beeld en geluid', die tot doel heeft de kijker zonder de gebruikelijke afstand inzicht te geven in de esthetiek en politiek van het Derde Rijk. De contrastrijke montage prikkelt en stelt vragen, zonder overdreven belerend te zijn.