Mocne uderzenie opus 2
In een grote zaal in Warschau geven enkele populaire jonge 'big-beat' groepen, zoals The Black-Outs, Polanie en Skaldowie, een concert. De zaal is gevuld met teenagers die nauwgezet in de gaten worden gehouden door politiemensen, die als taak hebben om op te treden bij eventuele uitbarstingen. De film bestaat uit drie soorten beelden: van de musicerende groepen, van de reacties van het publiek met de muziek en van die reacties zonder de muziek, waardoor een beeld gecreëerd wordt van de collectieve extase van jonge mensen die onder invloed zijn van 'big-beat'.