My Courtyard
In het woud van Garbhanga in het noordoosten van India wonen de Karbi, een Tibeto-Birmaanse stam. Oudere kinderen vertrekken er voor hun schoolopleiding naar de nabijgelegen stad Guwahati, waar speciale internaten zijn voor de kansarme kinderen uit de dorpen in de omgeving. De veertienjarige Gautam is een van hen.
De korte film My Courtyard werd opgenomen tijdens de coronapandemie. Vanwege de lockdowns zit Gautam opgesloten op zijn slaapzaal. Ondertussen maakt zijn moeder, met wie hij ondanks een slechte telefoonontvangst probeert te bellen, zich zorgen over Gautams zusje. De school in het dorp is al tien maanden dicht en de kinderen worden aan hun lot overgelaten. Het zusje hangt met haar vrienden maar wat rond in het dorp en het bos.