Ela, Claire and Jens
Deze alternatieve onderzoeksdocumentaire probeert de betekenis van een cryptische plaquette op een bankje in een onbekend park te duiden. De buitengewone interesse van de regisseurs voor het bankje blijft niet onopgemerkt door andere gebruikers van het park. Is alles wel zo onschuldig als het lijkt?