Menmaniacs - The Legacy of Leather
"Van die Hamburger lust ik wel een hapje" roept de presentator van de Mr. Leather verkiezing over de Duitse Thomas Karasch, de inmiddels aan aids overleden Mr. Leather van 1987. 'Tom of Hamburg' is een van de centrale figuren in menmaniacs, waarin de kijker wordt meegenomen in de leer?scene. In deze wereld, voornamelijk bevolkt door homo's met sado?masochistische sympathieën, bestaat het grootste genot uit een glanzend zwart lederen outfit, gelardeerd met accessoires als zweepjes, kettingen, halsbanden en ringetjes door diverse edele delen. Ook het 'boot? licking' is erg in trek onder sommige leer?adepten. Voor menmaniacs werd vooral gefilmd tijdens de twee grootste Amerikaanse evenementen in de leer?scene: de International Mr. Leather en de Mr. Drummer verkiezingen. Hier komen jaarlijks enkele duizenden 'leathermen' samen om gelijkgestemden te ontmoeten.