Tweestrijd
Liefdevolle blik achter de schermen van de racesport. Nick Gerhards en zijn tweelingbroer zijn onverslaanbaar op de kartbaan, alleen is Tim keer op keer net iets sneller. Ze rijden wedstrijden op hoog niveau en worden begeleid door hun vader, zelf ooit een succesvol coureur. Geduldig legt hij ze uit hoe ze nog sneller hadden kunnen rijden, maar hij benadrukt ook dat het plezier altijd vooropstaat.
Hoewel de gedeelde liefde voor het racen overheerst en Nick oprecht blij is voor zijn broer, wil hij zelf ook weleens in het middelpunt staan. Behalve tijdens het racen worden de broers ook samen in bed gefilmd, terwijl de camera boven hen hangt. Ze doen na hoe ze als tweeling in de buik van hun moeder zaten. En ze bespreken de sport en hun dromen voor de toekomst.
Dan nadert de laatste wedstrijd van het seizoen. Van een afstandje worden de jongens geobserveerd terwijl ze zich samen voorbereiden. In de voice-over bekent Nick zijn lichte frustratie over zijn positie als eeuwige tweede. Of weet hij die rol tijdens deze race te doorbreken?