Silverlake Life
Deze documentaire is een mijlpaal omdat het de eerste keer was dat een film de verwoestingen van Aids zowel documenteerde als openhartig toonde. Toen filmmaker Tom Joslin en zijn vriend Mark Massi, met wie hij al lang samen was, beiden te horen kregen dat ze Aids hadden, besloot Joslin een videodagboek te maken. De film combineert het intieme en onvermijdelijke van het dagboek van een stervende met een opmerkelijke compositie. Toen Joslin veel kracht begon te verliezen, nam filmmaker Peter Friedman het project over en maakte de film af. In SILVERLAKE LIFE vertelt een homoseksueel stel op unieke en aangrijpende wijze over hun ziekte, vanaf het moment van de diagnose tot aan hun dood. De alomtegenwoordige camera en de diepgaande eerlijkheid waarmee het paar erover praat maken het tot een uniek relaas uit de eerste hand en een zeer ontroerende ervaring.