Vast Body 22
Vast Body 22 is een gezamenlijk experiment in beweging. Verschillende mensen werden uitgenodigd om voor een camera een breed scala aan houdingen te bedenken en aan te nemen, die door een systeem konden worden geregistreerd en geïnterpreteerd. In de installatie probeert een veelheid van alter ego's continu de bewegingen na te bootsen van de bezoekers die ze tegenover zich hebben. De software interpreteert jouw gedrag en destilleert uit die constant veranderende input een projectie van een lichaam. Dat lijf volgt weliswaar vloeiend jouw bewegingen, maar verandert wel almaar van lichaam en van identiteit.