Más vale tarde que nunca
MÁS VALE TARDE QUE NUNCA is een satirische documentaire over de situaties die kunnen ontstaan als we te laat op ons werk komen, natuurlijk doordat de haan niet gekraaid heeft, de bus te laat was, de baas zelf ook altijd te laat komt en zo meer. MÁS VALE TARDE QUE NUNCA benadrukt op een humoristische manier de behoefte aan stiptheid en dicipline op het werk.