The Time of Our Lives
Een grote familie in Londens East End viert een verjaardagspartij. Kinderen en kleinkinderen van deze uitgebreide familie zijn uit heel Engeland gekomen om het feest bij te wonen. Op het feest praten de familieleden over hoop en dromen voor hun kinderen. Heden en verleden van verschillende familieleden worden met elkaar geconfronteerd, met radiofragmenten uit de jaren '40 en '50 als een emotionele en historische lijn. Tegenover dit archiefmateriaal staan heftige eigentijdse beelden van het moderne gezinsleven in stedelijk Engeland anno 1993. Zo wordt de film een collage van dromen, herinneringen en beelden van het leven nu.